Selasa, November 30

akhirnya ku pilih ALZA....

HEHEHHEHE....
aku punya blog mana ada follower / folawers.. sbb ni diary merangkap isi hati... hahahahhaa yg kadang2 aku pun x tau isi hati aku ni... penat2.. memikirkan kesudahan...
ok back to the main topic... akhir nya ku pilih ALZA...
ntah klw hati dah berkenan katalah apa pun... semua x jalan... dlm kepala aku je yg betoii...

so jumaat ni blk kg... hahhahaha marah kwn aku klw aku kata aku nak blk kl blk kg... tul la klw dah tok nye dok situ kita kira tu la kg nye kan... so mak aku kat kl..aku blk kg la bwk danish n deeni... sabtu ni kita blk kg naik keta baru... moga perjalanan ku selamat pergi dan balik...
oh ye tgh menunggu sms dr salesman ku yg still setia menunggu kat jpj... jeng jeng jeng...
KCV XXXX........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails